ייעוץ בענף הבטיחות בעבודה
מתן פתרונות לעבודה בגובה

רחוב המזמרה 1 נס ציונה

מה ההבדל בין במות הרמה הידראוליות לחשמליות?

יש לא מעט הבדלים בין הסוגים השונים של במות הרמה, אשר באים לידי ביטוי בסוג הבמה, במטרות עבורן היא מיועדת, בסוג הציוד אותו ניתן להרים באמצעותה ובפרמטרים רבים נוספים.
הבדל נוסף בין סוגי במות ההרמה בא לידי ביטוי באופן פעולתה – כאשר, אם מתבססים על החלוקה הזאת, עתידים לגלות שבין האפשרויות ניתן למצוא במות הרמה הידראוליות כמו גם במות הרמה חשמליות.
בכדי לבצע את הבחירה המתאימה באותה במת הרמה הרצויה, ההמלצה היא להכיר את ההבדלים בין 2 הסוגים.

במות הרמה הידראוליות


במות הרמה הידראוליות מתבססות על פעולת דחיסת נוזלים – אותם הנוזלים נדחסים לתוך בוחנה ובצורה כזאת, הם מסובבים גליל ויוצרים כוח רב, אשר באמצעותו ניתן לבצע את פעולת ההרמה של הבמה. במת הרמה הידראולית ערוכה להרים משאות כבדים, זה יכול להיות ציוד כבד וזה יכול להיות גם מספר עובדים.
היתרונות של במות הרמה מהסוג הזה, טמון ביכולת שלה להתאים למגוון רחב של שימושים בתעשיות שונות ומעבר לכך, בתפעול הפשוט שלה – ללא צורך בתלות בגורמים חיצוניים כמו חשמל לדוגמא.

במות הרמה חשמליות


במות הרמה חשמליות, כפי שניתן להסיק משמן הן במות אשר עובדות על חשמל.  כמובן, שבדומה למוצרים רבים אחרים מבוססי חשמל, גם כאשר מדובר בבמות הרמה, אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של מוצר זה, טמון בקלות ובנוחות התפעול של הבמה.  

אז איך לבצע את הבחירה הנכונה?


כמובן, שההבדלים בין במות ההרמה לא מסתכמים רק בשאלה אם הן חשמליות או הידראוליות – ההעדפה של אחד מהסוגים הללו, אומנם יכולה לצמצם את האפשרויות ולהקל על הבחירה באותה במת הרמה מתאימה. אך יש מספר פרמטרים לא פחות חשובים עליהם יש לשים דגש בהליך בחירת הדגם המתאים של אותה במת הרמה כמו: המשקל המקסימאלי אותו הבמה יכולה לשאת, הגובה המירבי –  והשאלה האם מדובר בגובה המתאים לסוג העבודה וכיוצא בזה.

חברתינו מציעה שירותי השכרת במות הרמה ומעמידה לרשותכם היצע רחב של במות הרמה הן הידראוליות והן חשמליות. באפשרותכם ליצור קשר ונציג מקצועי, ישמח לשמוע את כל הדרישות והצרכים שלכם מאותה במת הרמה והתבסס על כך, לכוון אתכם אל במת ההרמה המתאימה מתוך ההיצע.

פיגומים להשכרה

נשמח להעניק לכם במקצועיות,
זמינות מלאה 24/7, ייעוץ ושירות אישי.
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

ג'יני במות הרמה

כתובת: אזור תעשייה מילואות,
ד.נ. אשרת, מיקוד 25201

טל: 072-33-80-979

*החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק באופן מיידי את המבצע . ט.ל.ח.

דילוג לתוכן